Domů / Plzeňský rozhled / Plzeňské call centrum ČEZ láká novodobé rytíře

Plzeňské call centrum ČEZ láká novodobé rytíře

Pomoci státu s trasováním lidí s rizikem nakažení covid-19, získat cennou praxi a tu pak zúročit při práci v call centru – hned tři mouchy jednou ranou nabízí skolit call centrum Skupiny ČEZ v Plzni. Momentálně poptává několik desítek lidí, kteří pomohou mimo jiné také s trasováním, jemuž se operátoři ČEZ věnují již od minulého týdne. Až potřeba trasování odezní, přejdou trasaři na běžnou energetickou agendu a mohou u ČEZ zůstat.

Skupina ČEZ nabídla pomoc státu a uvolnila pro trasování téměř třetinu všech svých operátorů z call center. Nyní poptává dalších zhruba 40 lidí pro svá call centra v Plzni a v Kolíně. Z počátku bude hlavní náplní jejich práce také trasování, během šesti měsíců ale získají plnohodnotné školení a znalosti, aby se mohli později zapojit do běžné agendy call centra Skupiny ČEZ.

„Spousta lidí chce pomáhat, ale zároveň hledají perspektivu dlouhodobé práce, která bude nezávislá na vývoji pandemie covid-19. Proto jsme se rozhodli obojí spojit: zájemci díky trasování získají praxi, kterou mohou následně u nás uplatnit již jako běžní operátoři,“ říká manažer call center ČEZ Josef Raušer.

Příjemné vystupování směrem k zákazníkům, spolehlivost, uživatelská znalost počítače a středoškolské vzdělání, to jsou jediné požadavky na zájemce o práci operátorů.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Infolinka pro osoby se sluchovým postižením

Sluchově postižení mohou  komunikovat na webu Plzeňského kraje www.plzensky-kraj.cz pomocí unikátní funkce přepisu hovoru „text …