V jubilejní soutěži kontaktních center v Berlíně získala Plzeň zlato a stříbro

Kontaktní centra společnosti ČEZ Prodej (zákaznická centra, call centra a kontaktní místa) získala zlatou medaili v kategorii Nejlepší v zákaznickém servisu a stříbrnou v kategorii Nejlepší kontaktní centrum. Mezinárodní soutěž pořádá kanadská asociace kontaktních center ContactCenterWorld, která má členy ve více než 200 státech a teritoriích.

Slavěna Summerfield (vlevo) a Vlaďka Rosendorfová

„Letošní ročník byl jednoznačně kvalitativně nejsilnější za uplynulých 20 let, co soutěžní konferenci pořádáme. Jsem přesvědčen, že se nám podařilo přispět ke zvyšující se kvalitě zákaznického servisu ve světě, a tím i ke zvýšení komfortu zákazníků. Zúčastnilo se téměř 2000 společností z 80 zemí světa,“ hodnotí prezident asociace Raj Wadhani.

 „Velice nás těší, že v mezinárodním srovnání patříme mezi světovou špičku. Jde o úspěch všech našich zaměstnanců, kteří denně pracují na tom, aby byli naši zákazníci spokojeni a aby nám zůstali věrní,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Naším cílem je být pro zákazníky důvěryhodným partnerem, který jim dokáže poradit s energiemi ve všech životních situacích a nabídnout jim to nejlepší individuální řešení,“ dodává.

Regionální finále oblasti EMEA, tedy Evropa, Blízký Východ a Afrika, se uskutečnilo v Berlíně. Kontaktní centra ČEZ Prodej zde před porotou velice úspěšně reprezentovaly Slavěna Summerfield a Vladimíra Rosendorfová. Porota hodnotila přihlášené projekty na základě mnoha kritérií, mezi něž patří kvalitativní i kvantitativní ukazatele, jako je rychlost a kvalita obsluhy, zákaznická zkušenost, rozvoj zaměstnanců, kariérní růst, pracovní prostředí, motivace či spolupráce. Vítězové postupují do celosvětového finále, kde se v říjnu v kolébce olympijských her v řeckých Aténách poměří s těmi nejlepšími ze Severní a Jižní Ameriky, Asie a Pacifiku.

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Plzni

„Toto umístění je velkým  oceněním každodenní práce konzultantů, operátorů a týmů. Jsem hrdý na to, že dominujeme v technologických tématech s dopadem do efektivity, prodeje a rozvoje lidí a že naše projekty jsou oceňovány na mezinárodním  poli. Ke standardně velmi vysokému hodnocení od zákazníků tak získáváme významné potvrzení, že jdeme správnou moderní cestou v zákaznickém servisu,“ uvedl Josef Raušer, manažer odboru Call centrum ČEZ Prodej.

„Potvrdili jsme si, že díky moderním technologiím a skvělým přístupem ke všem lidem, ať už jsou to zaměstnanci nebo zákazníci, se řadíme ke světové špičce v oblasti zákaznického servisu.  Každý zákazník si může vybrat způsob komunikace podle svých preferencí. Ať už zvolí osobní kontakt na zákaznickém centru  nebo na vybraných pobočkách České pošty  anebo telefonicky přes call centrum, má vždy jistotu, že bude kvalitně obsloužen,“ říká manažerka zákaznických center Slavěna Summerfield.

Plzeňské zákaznické a call centrum, které je součástí Kontaktních center ČEZ Prodej, zahájilo svoji činnost jako jedno z prvních v ČR. V současné době v krajské metropoli zaměstnává ve čtyřech odděleních 220 operátorů. V uplynulém roce vyřídilo téměř 2 miliony příchozích emailů, telefonických hovorů či jiné korespondence. Každý den roku 2024 pak bylo skrze plzeňské call centrum v průměru vyřízeno téměř 6000 zákaznických požadavků. Další call centra má ČEZ Prodej v Kolíně, Třebíči a Ostravě a po celé České republice téměř stovku kontaktních míst, kam zákazník může přijít osobně. Bezplatná zákaznická linka je k dispozici 7 dní v týdnu. Ročně kontaktní místa ČEZ Prodej vyřídí přes 8 milionů zákaznických požadavků.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Studentce pomůže dostupné bydlení, míní radnice

Plzeň chce pomoci dvacetileté studentce, která se po pobytu v dětském domově snaží osamostatnit. Radní …