Fakultka rozšířila infolinku pro poskytování informací o nemoci COVID-19

 Z důvodu častých dotazů široké veřejnosti rozšířila Fakultní nemocnice Plzeň od úterý 3.listopadu 2020  infolinku pro poskytování informací o provozních opatření v rámci fakultní nemocnice a zároveň pro zodpovězení nejčastějších dotazů spojených s onemocněním COVID-19.  Své dotazy mohou zájemci volat na telefonní číslo 377 402 179 nebo psát na níže uvedené adresy, provoz infolinky FN Plzeň bude zajištěn každodenně (pondělí-neděle) v časech 8:00-20:00 hod. nebo psát na:

FN Plzeň – Lochotín
  • infolinka@fnplzen.cz  –  pro dotazy veřejnosti, spojené s vyšetřením na COVID-19, veškeré informace týkající se provozních opatření v rámci FN Plzeň a odpovědi na nejčastější dotazy týkající se COVID-19.
  • infocovid@fnplzen.cz – pro hromadné objednávky samoplátců požadujících skupinové odběry 5 osob a více – včetně tzv. firemních odběrů, realizované mimo stávající odběrový systém FN Plzeň. Maximální denní provozní kapacita je 25 klientů skupinových (firemních) odběrů.

Odeslaný e-mail pro hromadné objednávky samoplátců musí obsahovat tyto informace:

  • přesnou identifikaci subjektu – jeho celý název, adresu, IČO, DIČ
  • jmenný seznam zájemců o odběr, včetně data narození
  • kontaktní adresu klienta, kam budou odeslány výsledky a telefonní číslo, které            v případě pozitivity klienta musí kontaktovat Krajskou hygienickou stanici Plzeňského kraje (KHS PK).
  • žadatel bude kontaktován odpovědnou osobou k upřesnění podmínek fakturace, místa a času plánovaného odběru
Fakultní nemocnice Plzeň – vjezd

Ředitel FN Plzeň MUDr. Václav Šimánek, Ph.D. dodává: „Přestože je nemocnice v tomto období velmi vytížená, nesmíme zapomínat, že kromě covidových pacientů máme i nemocné s jinými chorobami. Lidé by neměli zapomínat na péči o své zdraví a v případě zdravotních potíží se obrátit na svého praktického lékaře či odborníka FN Plzeň. Veřejnost se často neorientuje ve stávajících omezeních a mívá velké množství dotazů týkajících se provozu nemocnice. I z tohoto důvodu jsme se rozhodli zřídit infolinku, na kterou budou moci lidé volat nebo psát své dotazy, a  tím získají odpovědi na  otázky, které je mohou trápit. Věřím, že tento způsob komunikace bude přínosný a pomůže veřejnosti se lépe orientovat v současně nastavených pravidlech.“

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Před 20 lety se bobr evropský vrátil na Šumavu

Správa Národního parku Šumava si již pro tradiční, celoroční téma letos zvolila návraty. V rámci …