Kilometrový úsek tramvajové trati na Koterovské, na Klatovské úsek Tylova – sady Pětatřicátníků. Plzeň musí opravit přes letní prázdniny špatný stav svých kolejí. Opravy mají skončit před začátkem nového školního roku.

Město také buduje nové dopravní stavby – na Vinicích novou okružní křižovatku, která napojí ulici Na Chmelnicích na poslední část západního městského okruhu. Nová okružní křižovatka se staví také v Doudlevcích u Tyršova mostu. V srpnu začne i dlouho očekávaná rekonstrukce Červenohrádecké ulice spojující Újezd s Červeným Hrádkem.
Letos Plzeň čekají přes prázdniny dvě zásadní akce na tramvajovém tělese – opravy kolejových tratí na Klatovské a Koterovské. Opravy kolejí měly na Klatovské začít již loni, ale nabídková cena z výběrového řízení byla příliš vysoká, proto město muselo akci odložit. Díky odložení opraví plynárna při opravě tramvajové trati plynové potrubí. Co se týká Koterovské, tramvajová trať byla postavena v roce 1962, poslední opravou prošla v roce 1997. V loňském roce se stav kolejí na trati číslo 2 na Světovar prudce zhoršil.
Město také investuje do nových dopravních staveb. Zásadní stavbou je okružní křižovatka u Tyršova mostu, nová okružní křižovatka vzniká také Na Chmelnicích, kde se napojí západní okruh. V případě Červenohrádecké ulice, rekonstrukcí město a kraj zásadně přispějí k větší bezpečnosti chodců a cyklistů vybudováním smíšené cyklostezky i samotných řidičů. Vznikne tam totiž nová cyklostezka se smíšeným provozem.