Největší zákaznické centrum se po nucené přestávce otevřelo veřejnosti

Rok své novodobé existence slaví  největší Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Plzni. Jeho rozsáhlá rekonstrukce přitom skončila právě v období prvního nuceného přerušení provozu zákaznických, ale i informačních center v březnu loňského roku. Moderně a komfortně vybavené zákaznické centrum tak čekalo na své první   zákazníky v plzeňské Guldenerově ulici  do 14. června. 

Interaktivní panely si lze doslova a do písmene v ZC Plzeň osahat

„Na novém a ojedinělém pojetí modernizace se nemalou měrou podíleli i naši klienti, kteří v anketě odpovídali na otázky, jak by podle nich měly prostory vypadat, co by do nich přidali, případně vylepšili,“ říká Jan Foubík, ředitel útvaru pro prodej a obsluhu ČEZ Prodej. Samozřejmě nebyly opomenuty ani připomínky zaměstnanců. „Ptali jsme se i jich, jak by mělo vypadat prostředí, aby se v něm cítili co nejlépe a dobře se jim tam pracovalo s klienty.“

V ZC Plzeň je zákazníkům k dispozici 12 konzultantů

Zatím stále ještě za zvýšených hygienických opatření se nyní v Zákaznickém centru Plzeň věnuje klientům 12 konzultantů.   Nová podoba   umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji než tomu bylo dříve. Vše potřebné si tak mohou vyřídit na jednom místě. Navíc jejich čekání může zpříjemnit šálek dobré kávy.  Architektonické a designové grafické řešení totiž nejsou jedinými zajímavostmi, které každého návštěvníka centra ihned upoutají. Patří mezi ně i možnost prohlédnout si různé technologie, které v rámci svých služeb Skupina ČEZ nabízí veřejnosti.

Jde například o fotovoltaické panely na střechy rodinných domů nebo moderní bateriový systém ČEZ Battery Box, do kterého je možné vyrobenou elektřiny z fotovoltaiky uložit pro spotřebu například večer, kdy domácí elektrárna nevyrábí. Unikátní je také technologie PowerHeat+, kterou vyvinula společnost Tenaur, patřící do Skupiny ČEZ. Technologie umožňuje propojit fungování fotovoltaiky a tepelného čerpadla, nastavit řízení podle počasí a ovládat z mobilu také další spotřebiče v domě nebo například ohřívat bazén. Fanoušky elektromobility pro změnu jistě zaujme domácí dobíjecí stanice. Všechny technologie jsou funkční, přičemž výstavní prostor plynule navazuje na obslužnou část zákaznického centra.

Zákaznické centrum v Plzni je největší svého druhu v rámci celé Skupiny ČEZ. Ročně do něj zavítá bezmála 23 500 klientů, ať již se jedná o stálé či nové zákazníky, nebo jen ty, co si přišli pro nějakou radu.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Plzeňská ZOO hlásí – medvědi jsou vzhůru, můžete je vidět!

Medvědi nezklamali a bezprostředně před MDŽ se probudili. V těchto dnech vyrážejí na první krátké …