Komfortnější prostředí nyní nabízí klientům VODÁRNA PLZEŇ

Společnost zrekonstruovala zákaznické centrum, které má nyní větší diskrétní i čekací zónu pro zákazníky. K dispozici jsou jim čtyři přepážky, recepce a pokladna, kde lze uhradit veškeré účty hotově i platební kartou bez manipulačního poplatku. Čekací zóna nabízí více pohodlných míst k sezení a nechybí ani dětský koutek.

Nové zákaznické centrum slavnostně oteřeli Ludvík Nesnídal, generální ředitel společnosti, a předseda představenstva Pavel Šindelář.

„Oddělili jsme recepci od pokladny, čímž jsme vytvořili více diskrétního prostoru pro klienty. Pokladna se nyní nachází vlevo od vstupu do zákaznického centra. Recepce, kde jsou přijímány návštěvy a klienti si sem chodí pro informace, je na druhé straně,“ uvedl vedoucí Zákaznického útvaru VODÁRNY PLZEŇ Pavel Pajtl.

„Rekonstrukce zákaznického centra je dalším krokem VODÁRNY PLZEŇ a. s. ke zlepšení a zpříjemnění služeb pro zákazníky. Náš odběratel je  na prvním místě, a proto jsme ihned po převzetí společnosti do 100% vlastnictví městem Plzní zahájili změny, jejichž cílem je zlepšit klientské prostředí,“ zasadil proběhlou rekonstrukci do širšího rámce předseda představenstva Pavel Šindelář.

Zákaznické centrum v sídle společnosti VODÁRNA PLZEŇ v Malostranské ulici 14312 má otevřeno v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8 do 16 hodin a v pátek od 8 do 14 hodin. Návštěvu lze domluvit i na konkrétní den a hodinu, a to rezervací online přes webové stránky https:tlwww.vodarna.cz, hned pod číslem zákaznické linky v sekci Sjednejte si schůzku.

Rovněž zmíněné webové stránky společnosti VODÁRNA PLZEŇ prošly inovací a jsou nyní přehlednější a vstřícnější k uživatelům. Nově si každý může vyhledat konkrétní informace podle lokality, která ho zajímá. Najde tu vše o kvalitě vody i její ceně, a také kontakty na příslušné vodárenské provozy. Klienti mají na stránkách k dispozici Vyjadřovací portál, který jim umožňuje zadávat žádosti o vyjádření k existenci sítí vodovodu a kanalizace.

„Od podzimu tohoto roku mohou naši zákazníci využívat nové webové stránky, online vyjadřovací portál a ode dneška i nové zákaznické centrum. Věřím, že se našim zákazníkům bude v nových prostorách VODÁRNY líbit a budou spokojeni s tím, jak je o ně postaráno,“ dodal k letošním výsledkům vývoje služeb Pavel Šindelář.

VODÁRNA PLZEŇ má nyní přibližně 43 tisíce klientů. K největším odběratelům vody patří Plzeňská energetika, Plzeňská teplárenská, Plzeňský Prazdroj, Stock Plzeň a Fakultní nemocnice Plzeň.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Chov skotu se v kraji daří, naopak pokles byl patrný v případě telat

V loňském roce   se stav skotu v Plzeňském kraji meziročně navýšil a ke konci roku byl čtvrtý nejvyšší …