Penny Market v lednu dokončil přestavbu všech svých prodejen na území města Plzně. Nově tak nabízí obyvatelům západočeské metropole veškerý komfort a zcela jiné prostředí nového konceptu svých prodejen.

Nový koncept prodejen s důrazem na přátelské prostředí poprvé představil Penny Market v rámci pilotního projektu v září roku 2016 ve své nové prodejně Penny Lehovec v pražské Kolbenově ulici. Od té doby je již více než 120 prodejen z celkového počtu 380 po celé republice v novém. V lednu letošního roku dokončil Penny Market přestavbu všech osmi prodejen na území Plzně.

„Jsme rádi, že obyvatelům západočeské metropole můžeme nabídnout komfort a příjemné přátelské prostředí, které povyšuje nakupování v prodejnách diskontního typu na zcela jinou úroveň. Jsme hrdí na to, že u nás mohou lidé nejen rychle a levně nakoupit, ale i na to, že pro ně vytváříme přátelské prostředí, kde se mohou potkávat nejen mezi sebou, ale i se svými oblíbenými prodavači,“ popisuje generální ředitel Penny Market Jens Krieger.

V rámci představení nové podoby je pro zákazníky až do neděle 27. ledna 2019 na všech plzeňských prodejnách připravena ochutnávka produktů lokálních dodavatelů jako Prima pečivo či Plzeňský prazdroj a také privátních značek jako jsou například KARLOVA KORUNA nebo ŘEZNÍKŮV TALÍŘ. Každý zákazník, který v těchto dnech nakoupí nad 200 Kč, pak dostane dárek v podobě designové plátěné tašky navržené jednou z celebrit, které se zapojily do kampaně Penny Marketu v boji proti plastům. Připraveny jsou také slevové akce s důrazem na zboží dodavatelů z Plzně a okolí.
„Klademe velký důraz na spolupráci s lokálními dodavateli, kdy je naším cílem v daném regionu vždy podporovat místní výrobce kvalitních českých produktů tak, aby zákazníci dostali to nejlepší, a to co mají rádi,“ dodává Zlata Ulrichová, vedoucí strategického marketingu společnosti Penny Market.