Jako první pojišťovna v České republice otevírá Direct pobočku se zcela unikátním kavárenským konceptem. Chce tak znovu vyzdvihnout svůj přístup ke klientům, který je lidský a vřelý. Při sjednávání pojištění si lidé dají kávu nebo čaj a budou si připadat jako v kavárně. První pobočka tohoto typu otevřela v Plzni v Prešovské ulici. Cíl nového konceptu je jednoduchý. Klienti by se po příchodu na pobočku neměli cítit jako v pojišťovně.

„Lidem přinášíme zážitek. Chceme jim být blíže při řešení jejich životních situací. Koncept kavárny je ideální, protože tím dokážeme navodit příjemnou a uvolněnou atmosféru,“ popsala mluvčí Directu Nela Maťašeje.

V kavárně Directu lidé najdou bar, kde rychle vyřídí menší dotazy nebo požadavky. Pokud budou řešit složitější problémy, posadí se do kavárenské části, kde se o ně postará poradce. „Dostanou menu, v němž servírujeme naše služby trochu jinak. Vybírat mohou totiž nejen naše produkty, ale i kávu, čaj a další drobné občerstvení. Menu je navíc jednoduché a přehledné, takže lidé našim produktům rychle porozumí,“ doplnila Maťašeje.
V kavárenských pobočkách pak najdou lidé i dětský koutek, kde si mohou děti vyhrát, zatímco jejich rodiče vyřídí, co potřebují. Direct nenutí své klienty na pobočky chodit, vše jsou si schopni vyřídit z pohodlí domova sami. Na druhou stranu ti, kteří preferují osobní kontakt, mohou se svými požadavky přijít přímo za prodejci.