Direct otevřel v Plzni „kavárnu“, ve které se rovnou pojistíte

Jako první pojišťovna v České republice otevírá Direct pobočku se zcela unikátním kavárenským konceptem. Chce tak znovu vyzdvihnout svůj přístup ke klientům, který je lidský a vřelý. Při sjednávání pojištění si lidé dají kávu nebo čaj a budou si připadat jako v kavárně. První pobočka tohoto typu otevřela   v Plzni v Prešovské ulici.  Cíl nového konceptu je jednoduchý. Klienti by se po příchodu na pobočku neměli cítit jako v pojišťovně.

Nela Maťašeje, tisková mluvčí pojišťovny Direct

„Lidem přinášíme zážitek. Chceme jim být blíže při řešení jejich životních situací. Koncept kavárny je ideální, protože tím dokážeme navodit příjemnou a uvolněnou atmosféru,“ popsala mluvčí Directu Nela Maťašeje.

ilustrační foto – vojtacars.cz

V kavárně Directu lidé najdou bar, kde rychle vyřídí menší dotazy nebo požadavky. Pokud budou řešit složitější problémy, posadí se do kavárenské části, kde se o ně postará poradce. „Dostanou menu, v němž servírujeme naše služby trochu jinak. Vybírat mohou totiž nejen naše produkty, ale i kávu, čaj a další drobné občerstvení. Menu je navíc jednoduché a přehledné, takže lidé našim produktům rychle porozumí,“ doplnila Maťašeje.

V kavárenských pobočkách pak najdou lidé i dětský koutek, kde si mohou děti vyhrát, zatímco jejich rodiče vyřídí, co potřebují. Direct nenutí své klienty na pobočky chodit, vše jsou si schopni vyřídit z pohodlí domova sami. Na druhou stranu ti, kteří preferují osobní kontakt, mohou se svými požadavky přijít přímo za prodejci.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Objevte život mokřadů aneb 3x 30 dnů pro mokřady

Český svaz ochránců přírody (ČSOP) chce upozornit na to, že ochrana našich mokřadů je stále …