Novým poštovním ombudsmanem je Pavel Bobek

Od začátku dubna nahradí Pavel Bobek dosavadní ombudsmanku České pošty Zuzanu Kvášovou, která po devíti letech v této pozici odchází do penze.  Pavel Bobek nastoupil po absolvování Vysoké školy dopravy a spojů v Žilině do Československých spojů. Na Poště zastával několik pozic, od přepážkového pracovníka přes listovního a balíkového doručovatele se vypracoval až na manažerské funkce.

„Pozice poštovního ombudsmana je důležitá ze dvou pohledů. Jednak slouží pro komunikaci s tou částí veřejnosti, která využila nastavený systém v oblasti reklamací a stížností. Tedy využila všechny řádné i opravné prostředky, a přesto o výsledku šetření má pochybnosti, případně není spokojena s jeho vyřízením. Ombudsman pak může ve vlastním řízení odhalit případné nedostatky z průběhu původních šetření a sjednat nápravu s přihlédnutím k principu spravedlnosti. V opodstatněných případech může navrhnout vyrovnání nad rámec běžného postupu. Touto svou činností výrazně přispívá k šíření dobrého jména České pošty. Druhým pohledem je pak jeho přínos pro vedení České pošty, které jeho prostřednictvím dostává informace o oblastech s nejvyšší nespokojeností svých klientů a nedostatcích vyskytujících se při prvotním řešení reklamací a stížností a pomáhá tak k nápravě vnitropodnikových procesů v této oblasti,“ říká Pavel Bobek.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Objevte život mokřadů aneb 3x 30 dnů pro mokřady

Český svaz ochránců přírody (ČSOP) chce upozornit na to, že ochrana našich mokřadů je stále …