Plzeňské call centrum ČEZ láká novodobé rytíře

Pomoci státu s trasováním lidí s rizikem nakažení covid-19, získat cennou praxi a tu pak zúročit při práci v call centru – hned tři mouchy jednou ranou nabízí skolit call centrum Skupiny ČEZ v Plzni. Momentálně poptává několik desítek lidí, kteří pomohou mimo jiné také s trasováním, jemuž se operátoři ČEZ věnují již od minulého týdne. Až potřeba trasování odezní, přejdou trasaři na běžnou energetickou agendu a mohou u ČEZ zůstat.

Skupina ČEZ nabídla pomoc státu a uvolnila pro trasování téměř třetinu všech svých operátorů z call center. Nyní poptává dalších zhruba 40 lidí pro svá call centra v Plzni a v Kolíně. Z počátku bude hlavní náplní jejich práce také trasování, během šesti měsíců ale získají plnohodnotné školení a znalosti, aby se mohli později zapojit do běžné agendy call centra Skupiny ČEZ.

„Spousta lidí chce pomáhat, ale zároveň hledají perspektivu dlouhodobé práce, která bude nezávislá na vývoji pandemie covid-19. Proto jsme se rozhodli obojí spojit: zájemci díky trasování získají praxi, kterou mohou následně u nás uplatnit již jako běžní operátoři,“ říká manažer call center ČEZ Josef Raušer.

Příjemné vystupování směrem k zákazníkům, spolehlivost, uživatelská znalost počítače a středoškolské vzdělání, to jsou jediné požadavky na zájemce o práci operátorů.

BIO Mgr. Jana Mertová

Mohlo by vás zajímat

Před 20 lety se bobr evropský vrátil na Šumavu

Správa Národního parku Šumava si již pro tradiční, celoroční téma letos zvolila návraty. V rámci …