Již brzy čeká na zákazníky v prodejnách Albert velké dobrodružství se zvířaty. Nová kampaň s názvem „Postav si svou zoo“, která potrvá až do 25. března 2014, určitě potěší jak malé zákazníky, tak i jejich rodiče. Děti si budou moci postavit svou vlastní zoo, stát se jejím ředitelem a navíc se dozví spoustu zajímavostí o tom, jak žijí a co mají ráda zvířata v českých zoologických zahradách. Do projektu je poprvé zapojeno 15 českých zoo z Unie českých a slovenských zoologických zahrad.
Každý, kdo do 25. března nakoupí v supermarketu nebo hypermarketu Albert, získá za každých utracených 200 Kč nebo při koupi partnerského produktu jednu z 32 zvířecích miniatur. Výběr zvířat nebyl náhodný. Každá zoologická zahrada nominovala své zástupce.
„Těší nás, že se nám letos podařilo navázat spolupráci s 15 zoologickými zahradami v České republice. Díky tomu můžeme v naší kampani představit širokou škálu zvířat žijících v různých koutech světa. Pro děti a jejich rodiče jsme připravili nejen možnost sbírat zvířecí miniatury, ale také sešit s informacemi o každém zvířeti. Vše je navíc doplněno boxem se dvěma stolními hrami,“ uvádí Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech Republic, která vede tým stojící za celou kampaní. „Věříme, že i tato kampaň bude stejně úspěšná jako ty předchozí, které jsme ve spolupráci se zoo v minulosti pro naše zákazníky připravili.“
Staňte se ředitelem zoo
Kromě 32 zvířat, která bude možné sbírat při nákupech v hypermarketech a supermarketech Albert, bude k zakoupení také stolní desková hra „Postav si svou zoo“ s oboustranným hracím plánem pro malé i větší děti. Hra obsahuje několik pavilonů, do kterých si děti budou moci rozestavit figurky zvířat. Pavilony jsou navrženy tak, aby odpovídaly skutečnému domovu daných zvířat.
Zákazníci si také pro zpestření hry budou moci zakoupit sešit „Ředitelem zoo“, který vznikl s přispěním všech zoologických zahrad a pracovníků Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. Každé zvíře zde má svůj profil s fotografií, jménem a spoustou zajímavostí přímo od svých chovatelů. Malí ředitelé v něm najdou řadu zajímavých informací o tom, kde tato zvířata žijí, co mají ráda, co všechno umí nebo co jim chutná, ale také co všechno musí ředitel zoologické zahrady zvládnout.
Nejoblíbenější zvířata budou adoptována
Na nově připravené mikrostránce albert.cz/zviratka a na facebookovém profilu Albert Česká republika facebook.com/albertceskarepublika budou kampaň doprovázet soutěže a hlasování o nejoblíbenější zvíře v dané zoo. Účastníci hlasování mohou vyhrát nejen rodinnou vstupenku do zoo dle vlastního výběru.
Společnost Ahold vítěze v každé zoologické zahradě adoptuje a po dobu jednoho roku bude přispívat na jeho péči. Celkem tak bude podpořeno 15 zvířat v celé České republice.
„Pro kampaň s Albertem jsme nominovali nosorožčí slečnu Manjulu a tučňáka Frankfurťáka. Oběma držíme palce, aby od svých fanoušků získali co nejvíce hlasů,“ říká Jiří Trávníček, ředitel Zoo Plzeň, jejíž součástí je ojedinělá expozice Svět v podzemí, která byla vybudována v bývalém válečném bunkru.